Advies

Wat je ook wilt communiceren, het begint altijd met goed, kritisch nadenken. Samen hardop fantaseren en brainstormen. Daar ben ik goed in. Of het nou gaat om een nieuwe website, een flyer, een CV, een Linkedin-profiel of een Powerpoint… Of misschien wil je voor jezelf beginnen, een nieuw product in de markt zetten? Maar hoe communiceer je dat effectief?

Kernvragen
Kernvragen zijn vaak: Wat is je doel? Wie wil je bereiken? Wat zijn dat voor mensen? Wat interesseert hen? Wat ergert hen? Met welke media bereik je ze het best? Hoe moeten je teksten eruit zien? En je foto’s? Etc.

Meerwaarde
Mijn meerwaarde is vaak dat ik voor mijn klanten goed hoofdzaken van bijzaken weet te onderscheiden. Ik praat je niet naar de mond maar stel positief-kritische vragen. Dat leidt tot realistische verwachtingen en een haalbaar plan. Hoe maken we teksten en foto’s; hoe moet je website eruit zien? Wat kun jij zelf doen, wat niet? Wat mag het kosten? etc.